I am secretly, perfectly tall

16.9.11

aku takbuat benda busuk macam kau.

sebab aku wangi.and hati aku wangi.

cakap banyak takde guna. cakap belakang takdapat apa. now, we have to stop talk shit about her. ayuh, kita ajak bersembang, maksud aku berbincang. Nyatanya, yang bawak strangers tu pengecut, yang cakap tak serupa bikin tu barua. apa ada hal, lekas lah bawak segala bala tentera yang ada. bergabung dan try menentang. banyakkan berdoa kau tak terpalit tahi sendiri. jangan suka nak mencabar, takut seangkatan tentera mati nanti. aku tak cakap aku kuat. aku tak cakap aku mampu buat. tapi takkan tu je yang buat kau rasa hebat? kau kan setan yang sememangnya naturally setan-looking? and aku manusia yang cukup kaya dengan sifat sabar. luar dalam aku baik, bhai. *gelak besar* 

"kalau kau pukul anjing yang gigit manusia, apa beza anjing dengan kau? 
i dont choose hard, i  smart"