I am secretly, perfectly tall

2.9.11

bagi peluang and sebut, 'takpe,'

i can easily forgive but hardly to forget. common. semua orang macam tu.

so, like you know, sekali lagi kau buat taik depan aku ke, belakang aku ke, kanan kiri atas bawah aku ke, i wont hesitate to let you go. kalau depandepan pun kau berani, apatah lagi yang belakangbelakang. fakdet.

kali ni aku serius.

Break-up is sadis. tapi ia akan menjadi lebih sadis kalau aku sentiasa bagi peluang and sebut, 'takpe,' and at last aku benci kau sebab dari peluang dan 'takpe' tu sendiri lah aku kumpul and pendam sakit hati tu. 

hipotesisnya, semakin banyak aku bagi peluang dan cakap 'takpe', semakin banyak aku kumpul sakit hati.

so, seriously, kalau kau buat najis lagi, aku takkan ambik tisu dan lap. aku biar dan blah. i'm serious about this.

takde lagi monolog dalaman,'takpelah, aku sayang dia,tahan je la,' 

ah, basilah sial.