I am secretly, perfectly tall

7.10.11

5 oktober 2011 (duadekad)

terima kasih kawankawan.
sebab ingat birthday saya.
tak putusputus saya baca wishwish awak semua dalam facebook, mesej, ym, gmail dan skype.
tak puaspuas saya belekbelek hadiahhadiah awak semua.
kadangkadang saya rasa bersyukur sangat sebab ada awak semua.
kadangkadang saya sedih sangat sebab saya taktau nak balas dengan apa.
bukan setakat hadiahhadiah dan ucap selamat daripada korang saja,
tapi sebab persahabatan yang kita ada.
sorrylah saya tak kaya nak belanja awak semua apaapa.
tapi saya asyik pau air minum awak, makanan awak, rokok awak semua.
sorrylah saya bukan kawan yang paling baik,
saya taktau apa nak buat bila awak sakit, bila awak sedih, bila awak ada masalah.
tapi saya dah cuba yang terbaik. 

terimakasih diyana sebab bagi saya beg coach idaman saya, 
terimakasih fara sebab bagi ashtray gantikan ashtray yang pecah haritu,
terimakasih epul sebab bagi saya rokok sekotak dan tiga getah rambut,
terimakasih burhan sebab bagi saya bunga yang tengah senyum,
terimakasih panjang sebab belanja shisha dan rokok sebatang,
terimakasih mamu sebab bagi saya kucing yang pandai mengundur,
terimakasih fareed sebab bagi saya hug-able teddy bear,
terimakasih angah sebab bagi saya bunga kaca,
terimakasih qie sebab bagi saya ashtray tebaltebal,
ahh, terlalu banyak orang yang patut saya berterimakasih,
saya tak mampu nak tulis kesemuanya, tapi saya hargai setiap awak semua.

terimakasih sebab awak semua macam keluarga.
i have so nice brothers acting like bodyguards, sisters that understanding, moms and dads that so care here. i'm so contented and feel so secured. 

sila jeles.