I am secretly, perfectly tall

8.11.11

penangan subjek tambahan

sekarang adalah masa aku yang paling bawah,
masa aku jatuh paling teruk,
lebih lemas dari tasik Baikal di Russia,
lebih dalam dari jurang Mariana.

assignments aku rabak,
emosi aku porakperanda,
hidup aku tak teratur,
harihari dalam keadaan hanyut.

aku nak lari jauhjauh.
dan mati senyapsenyap.
aku nak lupakan semua benda.

"portfolio sepuluh buku,
importance of effective speaking
persuasive speech,
informative speech,
recorded speech..."

ARGHHHHHHHHH!

aku nak lenyapkan virus madam bariah,
yang buat hidup aku kucarkacir
walaupun tengah cuti.

aku sungguh berdendam pada budak fastrack bajet rajin,
yang apply subjek lebih ni,
pukimak! lahanat! binawe!
sebab koranglah aku terpaksa hadap menatang ni.
see you in hell, mothafucker!

ok, sekarang niiiii,
aku nak hisap rokok,
sampai hitam paruparu,
sampai keluar darah,
sampai mati.

sebelum aku mati,
aku nak tinggal nota kecik dalam poket,
tulis besarbesar,
"ANGKARA MADAM BARIAH!"