I am secretly, perfectly tall

14.8.11

wishlist

Kau nak tahu tak. Selain nak jadi PR yang sukses dengan duit yang membanyak kat bank, aku juga ada satu cita-cita yang lama aku simpan.

aku nak jadi Cinderella.

tapi bukan cinderella macam cerita masa kita budakbudak tu yang kenabuli dengan lady tremaine tu. takbest. tapi cinderella versi mira coquetas. 

aku nak jadi cinderella yang pakai gaun pink blingbling yang sangat cantik sambil duduk bersimpuh di tengah padang luas dan memegang lapan kuntum mawar hitam sementara menunggu kehadiran prince charming yang bakal datang dengan kereta kuda yang diperbuat daripada labu. tapi bukan untuk cari kaki yang muat untuk kasut kaca, tapi mencari hati fragile aku yang boleh dicantumkan dengan hati beliau. 

tapi. macammana kalau tak sepadan? tak ngam. 

alamak? ahh. ni kan cerita aku, so, kalau aku cakap sepadan, sepadan lah. hahaha.

84 Silk Rose Flowers w/Raindrops - Wedding Flowers - Bridal/Floral - Black/White
 aku memilih untuk memegang mawar hitam sebab kalau mawar merah cinta biasabiasa aje. tak cool. mawar hitam ni ada unsurunsur naughty sikit. baru tak boring.

yang penting aku suka happy ending.