I am secretly, perfectly tall

16.8.11

your money cant buy me.

i dont care any hundreds, thousands in your pocket. kau boleh cerita pum pam pum pam apa dan banyak mana yang kau boleh kasi kat aku.  tapi kalau cakap je, action takde, takguna jugak.

kalau nak bagi, jangan cakap, bagi je.

bukan aku hadap sangat. cuma, bila kau riuh bercerita macam tu, aku nak tengok jugak, macammane.

macam ni lah, aku rasa kau silap pandang orang lah.

kalau kau nak aku layan kau baik, aku boleh je. kau tak payah nak umpan aku dengan duit. duit bukan tahap selera aku. picisan sangat untuk aku gilagilakan.

aku still boleh hidup dengan hepi kalau makan roti canai singgit dua dengan air kosong free kat kedai mamak. tuhan bagi je aku nyawa walaupun aku still pakai baju brand tak berapa nak branded. satu lagi, aku rasa takpayah kot nak beli gadget mahalmahal setakat nak show off kat orang. takguna pun jadi trendfollower. bagi aku tak cool langsung. gila loser.

so, your money not worth any sense of mine. kecuali benci.

kau kaya harini. tak semesti esok lusa kau kaya. ye dok?

"orang pakai slr gantung bersilang kat leher, itew nak jugak. orang ada geng busking, itew pun nak jugak. orang buat lagu sendiri, itew pun nak jugak. eww. yakkk! gelii i taw."